Memories of a Cottager - Thoughts about Fulham Football Club from a Swede's perspective
Memories of a Cottager -

Oh South West 6!

Fulham - Spurs 2-1! Harry Redknapp's segertåg som ny manager för Tottenham satte the Whites stopp för under 90 dramatiska minuter under lördagen!  Men Fulham ser bra ut, riktigt bra ut. Jag var helt lyrisk av att få se ett sådant spel som laget visade upp igår. Men vi är ju ändå Fulham... Vilket betyder att vi "låter" Spurs kontra in 2-1 målet i slutet och det blir galet nervös. MEN den här gången höll det! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAAAAA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

Mer kommer senare!



We Are Fulham!
Mattias Berg

Kommentarer
Postat av: Champ

Njut av segerns sötma. På lördag blir det tårar. Även utan Gerrard blir det en enkel match för Liverpool.

2008-11-17 @ 10:42:35
Postat av: Mattias

Kan inte vänta tills vi får bjuda nästa gigant på en stjärnsmäll!

2008-11-17 @ 13:24:24
URL: http://fulhamfc.blogg.se/
Postat av: Champ

Vänta lär du få göra. Tips inför lördag : Köp hem näsdukar att torka tårarna med.

2008-11-18 @ 08:09:13
Postat av: Linn D

Ojj, helt oväntat, en fotbollsblogg! Kommer att följa din blogg slaviskt i framtiden.Hur är det förresten?

2008-11-18 @ 12:09:31
Postat av: Mattias

Champ: En flaska mousserade känns väl mer på sin plats efter att ha sett matchen i lördags.



Linn D: Haha kul att du hittat hit! Det förväntar jag mig. Det är bara bra med mig, hur är det själv?

2008-11-18 @ 13:10:02
URL: http://fulhamfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0