Memories of a Cottager - Thoughts about Fulham Football Club from a Swede's perspective
Memories of a Cottager -

Fulhamrapport: USA

Fulham slog Boro med 3-0 innan jag begav mig ivag mot staterna for en julsemester. Matchen sandes inte pa tv och vart att uppmarksamma ar att jag foljde matchen i mobilen, fran kyrkan! Nej, jag ar inte religios, utan jag var pa julkonsert och var darfor tvungen att halla mig uppdaterad. Lite pinsamt nar jag helt ovantat reser mig upp och stracker armarna i luften nar jag laser att Bullard gjort 1-0.

Kommer sakert mer info senare nar jag laner min fars dator och slipper skriva pa ett tangentbord som inte har a, a eller o. Ja, ni forstar.



WE ALL FOLLOW THE FULHAM!
Mattias Berg


Kommentarer
Postat av: Champ

Grattis till 3 poäng ! Ha en riktigt God Jul, hälsa Der Bomber, Der Bomber Jr och körledaren./Champ i ett snöigt Hassela

2008-12-23 @ 08:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0